عنوان پایان نامه های انجام شده برای رشته حسابداری |
بررسی حساسیت سرمایه گذاری به تامین مالی داخلی و استقراض شرکت های سیاسی و غیرسیاسی در بورس اوراق بهادار تهران |
تاثیر محافظه کاری حسابداری بر ریسک ورشکستگی |
ارتباط بین رقابت در بازار محصول با معاملات با اشخاص وابسته و عملکرد شرکت |
ارتباط بین محافظه کاری با مدیریت سود واقعی و تعهدی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی تاثیر عوامل سیاسی بر مدیریت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
تاثیر ویژگی های پیش بینی سود مدیریت بر هزینه سرمایه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت های دارای وابستگی سیاسی: شواهد از بورس اوراق بهادار تهران |
نقش اندازه شرکت و نوع صنعت در چسبندگی هزینه و عوامل تاثیرگذار به آن |
رابطه فرا اعتمادی مدیریت با دقت پیش بینی سود شرکتها و واکنش سرمایه گذاران |
ارزیابی رابطه بین محافظه کاری حسابداری و سطح ریسک عملیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
اهرم مالی و بازده غیرعادی انباشته سهام |
بررسی تاثیر متغیرهای غیرمالی بر اظهارنظر حسابرسان در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی رابطه بین درجه اهرم مالی و ریسک مالی با استفاده از اثر دو متغیر توضیحی اندازه شرکت و نوع صنعت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
رابطه ی ویژگی های شرکت با سیاست های تقسیم سود در شرکت هایی با مطلوبیت دادوستد کالا |
بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی و ساختار سررسید بدهی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی تاثیر شهرت شرکت بر ریسک سیستماتیک، غیرسیستماتیک و کل با تاکید بر عامل اندازه |
بررسی ارتباط بین مکانیزم های حاکمیت شرکتی با بازده آتی سهام و کیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
رابطه حاکمیت شرکتی با هزینه بدهی در شرکت های دارای ارتباطات سیاسی |
تاثیر تغییرات حسابداری بهای تمام شده بر عملکرد شرکت های تولیدی بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی اثر چرخه عمر واحد تجاری بر مدل های اقلام تعهدی |
تاثیر ساختار سرمایه و چرخه عملیات بر نگهداشت وجه نقد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی اثر جریان وجه نقد اضافی آزاد، حاکمیت شرکتی و اندازه شرکت در پیش بینی سود |
رابطه ی بین شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی، چرخه عملیاتی و موجودی نقد |
پرتفوی سرمایه گذاری معنایی: کاربرد معناشناسی و منطق فازی به منظور در اختیار گذاشتن پیشنهادات پرتفوی سرمایه گذاری شخصی |
محتوای اطلاعاتی سودآوری غیرانباشته حسابداری: فعالیتهای عملیاتی در برابر فعالیتهای تامین مالی |
بررسی رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و مدیریت سود در صندوق های مشترک سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی رابطه بین تغییرات ساختار هیئت مدیره بر تغییرات حسابرس |
بررسی رابطه بین ساختار سرمایه و معیارهای حسابداری و اقتصادی ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی تاثیر نقدشوندگی بر بازده سهام و ارزش شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی رابطه بین مالکیت مدیریتی و کیفیت حسابرسی با عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
تاثیر جنسیت حسابرس بر مدیریت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی ارتباط نسبت نوسان پذیری سود و ریسک اطلاعات با بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
تاثیر اقلام تعهدی بر هزینه معاملات سهام |
ارایه مدلی برای انتخاب پرتفوی مناسب در بازارهای متلاطم (مورد خاص بازار بورس تهران) |
عنوان پایان نامه های رشته مدیریت |
برنامه ریزی سودعملیاتی بهینه شرکت ایران تایرازطریق تعیین الگوی تولیدبااستفاده ازتکنیک برنامه ریزی خطی |
بررسی لزوم ایجادوبهره برداری ازسیستم های اطلاعاتی مدیریت دربهره وری سازمان منطقه آزادتجاری صنعتی قشم ازدیدگاه کارکنان |
بررسی روشهای بهسازی تصمیم گیری برای انتخاب مدیران اجرایی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظورارتقای بهره وری |
طراحی وتبیین الگوی مناسب نظام نگهداری مدیران در وزارت جهادکشاورزی(حوزه دفتر مرکزی ) |
ارزیابی فرآیندبازبینی کاربرگها وپرونده های حسابرسی |
بررسی رابطه بین آموزش سازمانی و هوش عاطفی (مورد مطالعه : کارخانه فرآورده های لبنی و پروتئینی سحر و کارخانه کاشی پارس) |
مطالعه و بهبود الگوی مصرف انرژی و کاهش آلایندگی در صنعت سیمان با استفاده از مدل EFOM-ENV |
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی برابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری |
تبیین تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری و خلاقیت و نوآوری سازمانی |
تحلیل رابطه ی توانمندسازی روانشناختی کارکنان با تعهد سازمانی (مورد پژوهی کارکنان شرکت سرمایه گذاری اندیشه گستر فردا) |
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان در موقعیت خرید اینترنتی جهت افزایش فروش (مطالعه موردی: شرکت بیمه ملت) |
بررسی اثربخشی عوامل ایجاد وفاداری در مشتریان و ارائه مدل (شرکت تولی پرس) |
بررسی روش مدل های مختلف سنجش رضایتمندی مشتریان و انتخاب بهترین مدل |
امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش شرکت برق منطقه ای زنجان |
بررسی و تجزیه و تحلیل رابطه ی اجزای سرمایه فکری (سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه رابطه ای) با عملکرد سازمانی شرکت برق منطقه ای زنجان |
بررسی، تحلیل و رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود بهره وری نیروی انسانی (مورد مطالعه: شرکت کاشی پارس) |
بررسی کیفیت سیستم خدمات بانک از نگاه مشتریان بر اساس مدل سروکوال(SERVQUAL) (مورد پژوهی بانک پارسیان استان البرز) |
بررسی تاثیر آمیخته هویت سازمان بر شهرت سازمانی (مطالعه موردی: دانشکده های مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران و شهید بهشتی) |
طراحی و تدوین مدل ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر اساس رویکرد C.B.B.Eبه منظور ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان در فروشگاهای زنجیره ای تهران |
بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاهای زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژهی نام و نشان تجاری |
بررسی نقش بازار مداری بر رضایت مشتری با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) در بانک ملت قزوین |
بررسی و تحلیل اثر هوش تجاری بر تصمیمات استراتژیک سازمانی |
پایش و بررسی مدل های خرده فروشی الکترونیکی جهانی و ارائه مدلی ایرانی به منظور افزایش فروش در فروشگاه های الکترونیکی |
بررسی و تحلیل سیستم های ارزیابی عملکرد به منظور انتخاب مناسب ترین سیستم برای شرکت نفت فلات قاره ایران |
کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی؛ مورد مطالعه: اداره کل توسعه بازار بانک ملت |
بررسی رابطه بین کارآفرینی استراتژیک و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط در استان کردستان |
بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر جذب گردشگر جهت ایجاد وفاداری گردشگری در استان گیلان |
بررسی نقش عوامل استراتژیک در پیاده سازی مدل تعالی EFQM در مرکز طبی کودکان |
بررسی چالش های ثبت علایم تجاری در ایران و ارائه راه کارهای مناسب |
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی با رویکرد 4s جهت بهبود عملکرد در شرکت های مهندسین مشاور برق |
بررسی و تحلیل رابطه میان جهت گیری استراتژیک، نوآوری خدمات و عملکرد بازار در سازمان های تولیدی کوچک و متوسط(شهر تهران) |
تاثیر عوامل محیطی فروشگاه زنجیره ای از نظر معماری بر افزایش خرید و رضایت و وفاداری مشتری |
تاثیر زیرساختارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر شخصیت برند به منظور بهبود عملکرد برند در فروشگاههای زنجیره ای ایران |
عوامل موثر بر توسعه بازار بورس مشهد |
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در شرکت سایپا |
ارزیابی عملکرد شرکت پرتونمای طلوع با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن BSC |
میزان تاثیر سیستم پاداش در ایجاد همسویی کارکنان با استراتژی های سازمانی |
راهبردهای بازاریابی گردشگری مقاصد مذهبی (مطالعه موردی تهران) |
بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت کارگزاری آگاه |
بررسی عوامل موثر بر گسترش بانکداری الکترونیکی در بانک رفاه (مطالعه موردی بانک رفاه استان قزوین) |
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در قصد استفاده از موبایل (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات در منطقه4 تهران) |
بررسی اثر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن نقش میانجی گری کیفیت ارتباط (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت شهر رشت) |
طراحی آمیخته بازاریابی خدمات بهره ور به منظور بهبود شخصیت برند در فروشگاه های زنجیره ای اتکای تهران |
ارزیابی استراتژیهای بانک صادرات با رویکرد AHP و ToPSIS |
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر مولفه های بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین) |
بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی"ارزش ویژه برند" با تاکید بر اثر میانجی گری"تبلیغات دهان به دهان"(مورد مطالعه:مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه سامسونگ در نمایندگی های رسمی شهر تهران) |
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی شبکه ای در ایران |
مطالعه و بررسی نقش برندسازی ملی در توسعه صنعت گردشگری ایران |
ارزیابی رابطه بین همراستایی استراتژیک، انگیزش مدیران و عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن در خرده فروشی ها (مورد مطالعه: شعب اصلی فروشگاه های زنجیره ای اتکا در تهران) |
بررسی و تحلیل میزان اثربخشی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان (مورد مطالعه آموزش و پرورش منطقه 5) |
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بانکداری الکترونیکی |
بررسی و تحلیل اثر پیاده سازی کارت امتیازی متوازن بر اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه بانک صنعت و معدن) |
بررسی و تحلیل تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) |
بررسی و تحلیل تاثیر نوع ساختار سازمانی در ایجاد و توسعه کارآفرینی سازمانی |
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارمداری از طریق تعهد سازمانی (مورد مطالعه: بانک سامان) |
ارزیابی و تحلیل عوامل کلیدی موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های صنعتی (مورد مطالعه: شرکت صنعتی بوتان گاز) |
بررسی و تحلیل تاثیر کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی بانک رفاه شهر تهران) |
بررسی و تحلیل رابطه و تاثیر عوامل بازاریابی رابطه مند بر افزایش وفاداری مشتریان ویژه بانک سامان استان تهران سال1391-1390 |
شناسایی و اولویت بندی شاخص های زنجیره تامین سبز در صنایع شوینده با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره |
بررسی و تحلیل رابطه میان رفتار شهروندی سازمانی و چابکی سازمان (مورد مطالعه: سازمان های دانش بنیان با رویکرد فناوری نانو در استان تهران) |
بررسی و تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از کانال های تبلیغاتی بر ارزش ویژه برند در بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین) |
بررسی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بر کارآفرینی و ایجاد ارزش برای مشتری در بنگاه های کوچک و متوسط |
سرعت تعدیلات ساختار سرمایه با تاکید بر ریسک اقتصاد کلان و خاص شرکتی |
مقایسه آزمون های حباب انفجاری چندگانه در بازار بورس اوراق بهادار و مسکن ایران (1393-1370) |
بررسی و تحلیل استراتژی توسعه بازار ماکارونی (مورد مطالعه ماکارونی مانا) |
بررسی تاثیر گرایشات استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنعت مواد شوینده و پاک کننده استان تهران) |
تاثیر عوامل مشهود و نامشهود بر تصمیم گیری ساختار سرمایه شرکتهای عضو صنعت خودرو و ساخت قطعات پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر عوامل نامشهود |
بررسی و تحلیل نحوه چگونگی تامین آب شرب با استفاده از آب شیرین کن های خورشیدی خانگی در جنوب کشور |
بررسی و تحلیل نحوه تلفیق مهندسی ارزش و مدیریت کیفیت فراگیر در پروژه های عمرانی مورد مطالعه استان مازندران (پروژه های ساختمانی) |
بررسی و تحلیل تاثیر استراتژی تمایز در کسب مزیت رقابتی پایدار با تاکید بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک سینا استان گیلان) |
فرایند استقرار مدیریت دانش در شهرداری قزوین |
|
بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان بستنی شرکت کاله |
بررسی تاثیر سود هر سهم، سود تقسیمی هر سهم و ارزش دفتری هر سهم بر قیمت سهام |
بررسی و تحلیل راهبردهای ایجاد انگیزش در کارکنان فرودگاهی بر اساس نظریه دو عاملی هرزبرگ |
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم انتخاب بازار هدف صادراتی در صنایع پلاستیک ایران |
بررسی ارتباط بین خصیصه های شخصیتی و سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در بازار لوازم خانگی |
بررسی و تحلیل نقش علاقه مندی به نام تجاری در ایجاد ارتباطات نام تجاری و مشتری (مورد مطالعه: محصولات شامپو در فروشگاههای رفاه) |
شناسایی، تحلیل و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت مهندسی مجدد در سازمان ها یا رویکرد فازی (مورد مطالعه: سازمان تامین اجتماعی تهران) |
بررسی و تحلیل موانع موفقیت ERP در سازمانهای تولیدی ایران |
تاثیر ریسک نقدینگی بر سودآوری بانکهای تجاری |
بررسی و تحلیل ارتباط استفاده از روش های بازاریابی حسی و سبک های تصمیم گیری خرید (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند بهرود) |
بررسی و تحلیل رفتار جمعی سرمایه گذاران نهادی و انفرادی در دو سطح خرد و کلان و تاثیر آن بر نوسانات بازار |
بررسی و تحلیل تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها از طریق تبلیغات بر روی قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در استان گیلان) |
بررسی رابطه نسبت کفایت سرمایه و ریسک اعتباری در بانک |
ارزیابی و تحلیل نقش و تاثیر منابع انسانی در کسب مزیت رقابتی با استفاده از مدل VRIO (مورد مطالعه: شرکت مهندسی تجهیزات برقی ایران) |
بررسی و تحلیل عوامل راهبردی موثر بر صادرات محصولات غذایی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی تاثیر تئوری نمایندگی بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و پرداخت سود شرکت های پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی و تحلیل تاثیر انواع اتلاف در فرآیندهای بیمارستانی با بکارگیری تکنیک ترکیبی D-ANP فازی |
الگوی عوامل موثر بر قصد مجدد خرید با تاکید بر نقش کیفیت خدمات، ارزش درک شده و رضایت مشتری در بخش لوکس صنعت هتل داری در شهر تهران |
بررسی و تحلیل رابطه بین قیمت نفت خام و شاخص بازار سهام ایران |
بررسی تاثیر استراتژیک ابعاد هوش فرهنگی بر بهبود روابط کارکنان در واحدهای صنعتی (مورد مطالعه شرکتهای تولیدکننده مواد شوینده شهر صنعتی البرز) |
بررسی اثر تمایلات احساسی سرمایه گذاران بر بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
بررسی و تحلیل تاثیر فرصت رشد بر اهرم |
طراحی و پالایش شاخصهای تحلیلگر توسه یافتگی اشتغال مبتنی بر آزمایش سرزمین |
بررسی آثار بازاریابی داخلی بر روی رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت بیمه تعاون، بیمه سرمد، بیمه آرمان) |
بررسی عوامل موثر در تبلیغ دهان به دهان بازی های آنلاین در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: بازی Clash of clans) |
بررسی و مقایسه تاثیر بازاریابی ارتباطی بر رضایت مشتریان زن و مرد (مطالعه موردی: مشتریان بانک اقتصاد نوین بابل) |
بررسی رابطه گرایش اظهارنظر گزارش حسابرسی به سمت مقبول و تغییر رتبه شفافیت اطلاعات در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |